如題...

我這個人真係只會係尼D日字拖慢晒人地D進度

但係我有苦衷...
我怕講出黎
佢地認為我係度搵藉口...

唔係有好多人知我re take CE
同組ge人只有一個人知(?)

其實我都想做好份人際ge project(比重超過30%)
但是電腦科(21/4)、中文科(23&24/4)同數學科(今日)排住隊黎
我ar媽係咁要我溫書
每日可以做其他野/功課ge時間唔多過2個鐘...

我負責ge果一part可以話好重要
我真係唔想拖慢晒佢地D進度
但是我真係盡晒力
我所乘受ge壓力...
就好似有左右手腳都分別被成千上萬部車
高速向住我ge左右兩邊拉 

可能尼個唔可以成為藉口...
但係都好想同d組員講:
對唔住,之前比左好多期待大家...但係我已經盡晒力,尤其係ar卡,你已經好多野做,仲要幫埋我...
大家真係真係好對唔住!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    きみチー 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()